Wil je je bedrijf op een unieke en meer dan uitstekende manier in de spotlights zetten? Overweeg dan eens om voor lichtmastreclame te kiezen. Deze vorm van reclame is elke eurocent waard, alleen al vanwege het feit dat het 24 uur per dag en dat zeven dagen per week zichtbaar is. De prijs- prestatieverhouding is dan ook meer dan uitstekend te noemen.

Vergroot je naamsbekendheid

Ga maar na: elke dag opnieuw nemen meer en meer weggebruikers kennis van je bedrijfsnaam, je logo en je adres. Dit vergroot je naamsbekendheid elke dag opnieuw. Lichtmastreclame is er bovendien altijd en je gebruikt het ook nog eens als wegwijzer. Je laat weten dat de potentiële klant over een paar honderd meter linksaf moet om zo je bedrijf te bereiken.  Reclame maken is vooral opvallen. Lichtmastreclame is dé manier om jezelf te laten zien; klanten leren je zo kennen en weten je door de bewegwijzering ook echt te vinden. De zichtbaarheid en de naamsbekendheid wordt met de dag groter en ook het aantal impuls bezoekers neemt alleen maar toe. Door het zien van je lichtmastreclame besluiten ze inderdaad toch maar even linksaf te slaan en eens een kijkje bij jouw zaak te komen nemen.

24/7 jouw bedrijfsnaam in beeld

Natuurlijk vinden de lichtmasten die gebruikt worden zich op de meest interessante plekken binnen je verzorgingsgebied. Langs de drukste wegen dus vooral, waar de verkeersdeelnemers 24/7 jouw bedrijfsnaam en logo zien staan. Het zal je al heel snel meer klanten opleveren, en iedereen weet wat meer klanten betekent voor je omzet. Die stijgt. Verder is bewezen dat de consument vertrouwen heeft in de ondernemer die lichtmastreclame maakt. En dat is ook een reden waarom mensen sneller een impuls bezoek aan jouw zaak brengen.

Groot bereik

Als weggebruikers je lichtmastreclame vaak tegenkomen, weten ze op den duur blindelings waar je bedrijf gevestigd is. Dat geldt voor mensen die overdag, in de avonduren en ’s nachts de drukke uitvalswegen bevolken, want door slimme verlichting is jouw reclame daar bovenin de lichtmast altijd goed zichtbaar. De lichtmasten worden alleen gepositioneerd op de beste locaties; op die plaatsen waar het elke dag druk is wat betreft het aantal verkeersdeelnemers. Met lichtmastreclame heb je een groot bereik bovendien. Door slim voor de juiste lichtmasten te kiezen bedien je al snel heel je verzorgingsgebied.

Opvallende manier

Bijna alle klanten die gevraagd werden naar het effect van lichtmastreclame gaven aan de deze manier van reclame maken een opvallende manier is en driekwart van de ondervraagden liet daarnaast weten ook echt iets met de informatie op de lichtmast te doen. Bijna negentig procent was het daarnaast met de stelling eens dat lichtmastreclame een goede manier van reclame maken is.

Informatie blijft hangen

Langs de winkelstraat waar het elke dag zo druk is, bij die drukke rotonde, bij toeristische trekpleisters en in de nabijheid van bekende gebouwen. Het zijn zomaar wat plekken waar lichtmastreclame het beste effect heeft.  Ondanks de voordelen die lichtmastreclame biedt, is het allesbehalve een dure manier van adverteren. De exacte prijs is afhankelijk van zaken als de duur van je campagne, het aantal lichtmasten waarop je reclame te zien is en ook de grootte van je reclame. Hoe dan ook, lichtmastreclame kan in alle gevallen uit en is niet uit het systeem van mensen te verbannen. Ze worden er namelijk vaak elke dag opnieuw mee geconfronteerd en daardoor blijft de geboden informatie hangen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *